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(chore: all) id joueur in game

Merged SORGHO NONGMA requested to merge fix/4-players into dev
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198
@@ -205,7 +205,7 @@ public class Joueur : MonoBehaviour
{
// if it is not this player's turn disable the dice button
float[] timerInfo = client.getTimerInfo(ID_joueur-1);
if (client.get_ID_tour() + 1 != ID_joueur || hasChosen || timerInfo[0] == 2.0f)
if (client.id_Joueur_In_Game - 1 != client.get_ID_tour() || hasChosen || timerInfo[0] == 2.0f)
{
choiceButton.interactable = false;
}
@@ -213,7 +213,7 @@ public class Joueur : MonoBehaviour
{
choiceButton.interactable = true;
}
if (client.get_ID_tour() + 1 == ID_joueur && gameStarted)
if (client.id_Joueur_In_Game - 1 == client.get_ID_tour() && gameStarted)
{
choiceButton.gameObject.SetActive(true);
}
@@ -221,7 +221,7 @@ public class Joueur : MonoBehaviour
{
choiceButton.gameObject.SetActive(false);
}
UnityEngine.Debug.Log("id du joueur : " + ID_joueur + " tour : " + client.get_ID_tour());
UnityEngine.Debug.Log("id du joueur : " + client.id_Joueur_In_Game + " tour : " + client.get_ID_tour());
}
/**